Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Zapomenuté heslo.

Na Vaši e-mailovou adresu byly úspěšně odeslány přihlašovací údaje.

Dotazy

Abychom udělali váš nákup co nejjednodušší, připravili odpovědi k nejčastějším otázkám od zákazníků. Pokud v nich nenajdete odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.

1. Za jak dlouho dostanu odpověď na mou otázku?

Na všechny emaily se snažíme odpovědět nejpozději do druhého pracovního dne. Pokud jste od nás odpověď nedostali, mohl nastat technický problém. Proto nás zkuste kontaktovat znovu.

2. Jaká je cena poštovného?

Cena poštovného na dobírku službou DPD kurýr je 225,-Kč. Cena poštovného při platbě předem je 200,-Kč s doručením prostřednictvím služby DPD kurýr. Pokud vaše objednávka dosáhne hodnoty 1500,-Kč poštovné máte zdarma.

3. Jak reklamovat zboží?

Produkt, který chcete reklamovat, prosím, nafoťte a k fotkám přiložte stručný popis s kopií objednávkového formuláře, který jste od nás dostali. Vše zašlete na email uvedený v kolonce kontakt. Hned, jak váš email obdržíme, nejpozději do druhého dne vás budeme telefonicky kontaktovat a vysvětlíme, jak dále v reklamaci postupovat.

4. Nevím jestli jsem vytvořil objednávku?

V případě, že jste neobdrželi email se shrnutím zadané objednávky, nejdříve zkontrolujte sekci Moje objednávky, zda jste odeslali objednávku a zadali všechny údaje, včetně emailové adresy, správně. Po zkontrolování údajů objednávky je pravděpodobné, že nastal technický problém. V tom případě nás kontaktujte.

5. Co když se nám zboží nebude líbit a nebo nám nebude sedět velikost?

Pokud se Vám zboží nelíbí nebo Vám nesedí velikost, nebojte se. Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a zboží můžete vyměnit za něco jiného nebo Vám vrátíme peníze.

6. Máte veškeré zboží skladem?

Jsme jeden z největších velkoobchodů s koženou galanterií v Česku a na Slovensku a proto jsme schopni garantovat že veškeré zboží máme skladem.

7. Kde všude doručujete zboží?

Zboží doručujeme po celé České a Slovenské republice. Hlavní sklad máme na Slovensku.

8. Kdy zboží expedujete?

Většinu zboží expedujeme na druhý den, ale někdy se stane že produkty musíme dovést z našich externích skladů. Proto garantujeme, že zboží expedujeme nejpozději do 3 pracovních dnů.

9. Jak poznám že mé zboží bylo expedováno?

Jakmile je objednávka připravena a předána dopravci tak Vám dojde na Vaši adresu email, že objednávka byla odeslaná.

10. Za jak dlouho doručí balík dopravce?

Dopravci doručují balíky do 2 až 3 pracovních dnů. Jedinou výjimkou jsou vánoční svátky, kdy může být doba doručení i delší.

11. Garantujete dodání zboží během Vánoc?

Pokud byla objednávka vytvořena dopoledne, snažíme se ji expedovat ještě týž den, nejpozději druhý den. Vánoce jsou výjimkou, kdy doba doručení může být delší, dokonce při objednávkách vytvořených po 15. prosinci dodání do Vánoc garantovat neumíme.